ناحیه کاربری

تماس با ما

  • :ایمیل آدرس ایمیل سرورایران
  • :تلفن

بستن پشتیبانی

پشتیبانی سرور ایران

قوانین ارائه خدمات سرورایران (TOS)

Virtual Dedicated Servers - VDS
VDS

استفاده از خدمات سرورایران (SIR.ir) منوط به قبول قوانین سرورایران میباشد.

توافق نامه ارائه خدمات سرورایران (TOS)
    اطلاعات صحیح
  • ۱- کلیه کاربران سرویسهای ، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس سرورایران (SIR.ir) می باشند. این شرایط جامع و کامل نبوده و سرورایران (SIR.ir) حق اضافه، حدف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وب سایت رسمی خود با آدرس سرورایران (SIR.ir) برای خود محفوظ می دارد.
  • ۲- کاربران میباست با به روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات سرورایران اطلاعات صحیح در اختیار سرورایران قرار دهند و سرورایران برای برقراری ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده مینماید .
  • چنانچه اطلاعاتی که ارائه میدهند نادرست باشد و یا سرورایران شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن اطلاعات داشته باشد سرورایران به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع و حساب وی را مسدود نماید.
  • حفظ اطلاعات محرمانه
  • ۴- سرورایران هیچگونه اطلاعات مربوط به کاربران را بدون اجازه صریح آن به دیگران نخواهد داد. از اطلاعات شما تنها در هنگامی استفاده خواهد شد که لازم است تغییر در محصولات و خدمات محصول و یا خدمات جدید سرورایران و شرایط ویژه ای که ممکن است برای شما قابل توجه باشد به اطلاعتان برسد.
  • امنیت حساب
  • ۵- کاربری وظیفه محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را دارد ، مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود مشترک است.
  • ۶- چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به سرورایران اطلاع داده شود.بدیهی است سرورایران هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه زیانی که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک با و یا بدون اطلاع کاربری انجام شده نمپذیرد ، مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به سرورایران یا دیگر کاربران که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور کاربری بوده به عهده کاربری میباشد.
  • ۷- سرورایران از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب کاربری با و یا بدون اجازه کاربری خودداری می کند.
  • نحوه ارتباط
  • ۸- نحوه ارتباط سرورایران با کاربران به وسیله ایمیل آنها میباشد که توسط خود کاربران در پنل کاربری وارد شده است ، کاربران میباست با قرار دادن ایمیل سرورایران در لیست سفید ایمیل خود ، از انتقال پیام های ارسالی به قسمت اسپم ایمیل خود جلوگیری کنند ، بدیهی است مسئولیت عدم مشاهده اطلاعیه ها و اخطاریه های ارسال شده بر عهده خود کاربر میباشد.
  • ۹- برای اطلاع از آخرین تحولات کاربر میبایست به سرورایرانمراجعه کرده و قسمت اطلاعیه ها را مطالعه کند ، سرورایران تضمینی برای اطلاع به کاربران از راه های مختلف نمیدهد .
  • عدم استفاده غیر قانونی
  • ۱۰- کاربران میبایست هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین بین الملل انجام ندهد.
  • ۱۱- چنانچه سرورایران به علت استفاده غیرقانونی کاربر و یا موارد غیر اخلاقی اطلاعات کاربر را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشترک نخواهد بود.
  • ۱۲- سرورایران حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی برای خود محفوظ میداند .
  • ۱۳- سرورایران این حق را برای خود محفوظ می دارد که استفاده از خدمات و محصولات را بررسی نموده و به اختیار خود آنرا لغو نماید.
  • ۱۴- سرورایران مجاز است دسترسی کاربر به خدمات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.
  • مرجع قضاوت
  • ۱۵- مرجع قضاوت درباره وجود مشکل سرورایران بوده و کاربر نمیتواند با ارائه نظر دیگر اشخاص و یا وب سایت ها وجود مشکل در سرویس را اثبات کند ، سرورایران خود ابزار لازم برای شناسایی مشکلات احتمالی را دارا میباشد .
  • عودت مبالغ
  • ۱۶- امکان عودت ، مبلغ واریز شده به حساب کاربری سرورایران وجود ندارد .
  • ۱۷- تا زمانی که خدمات ارائه نشده است مشتری حق انصراف دارد و وجه پرداختی به او باز گردانده می شود.
  • ۱۸- عودت مبلغ پرداخت شده برای سرویس ها دارای “سه روز پازگشت پول” دارای شرط عدم سو استفاده کاربر از سرویس است ، بدیهی است ثبت سفارش و لغو آن جهت عودت مانده حساب کاربری امکان پذیر نبوده .
  • ۱۹- امکان کنسل کردن دامنه های ثبت شده به هیچ عنوان وجود ندارد و هیچ مبلغی در این خصوص بازگشت داده نمی شود .
  • ۲۰- استرداد وجه به حساب کاربری هر کاربر انجام می گردد که می تواند برای سفارشهای دیگر استفاده نماید .
  • اخلاقیات
  • ۲۱- در صورتیکه مشتری اقدام به فحاشی و ناسزای به سرورایران و یا هر یک از کارکنان آن بنماید سرورایران مجاز است ، قرارداد او را به طور یک طرفه فسخ کنند ، همچنین مبلغ سرویس مورد نظر به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد .
  • سرویس دهی
  • ۲۲- سرورایران هموار سعی میکند تا بهترین سرویس دهی را به کاربران خود ارائه دهد ، اما بدیهی است برای استفاده از آخرین تکنلوژی ها سرورایران با دیتاسنتر ها و شرکت های غیر ایرانی کار میکند و به دلیل تحریمات ممکن است ، امکان ارائه سرویس دهی از سرورایران سلب شود ، سرورایران همواره تلاش خود را مبنی بر بازگرداندن حقوق تضییع شده کاربر مینماید.
  • عدم وجود ضمانت
  • ۲۳- سرورایران هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات احتیاجات مشترک را برآورده می‌کنند ، سرویسها قطع نمی‌شوند، بدون خطا هستند و یا معایب برطرف خواهند شد ارائه نمی‌دهد ، این موارد بدلیل گسترده بودن علم رایانه میباشد .
  • سلب اختیار
  • ۲۴- سرورایران همه تلاش خود را برای پایداری سرویس ها می نماید. هرگونه اختلالی در ارایه سرویس به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از سرورایران نمی‌باشد.
  • وضعیت اضطراری
  • ۲۵- سرورایران همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌داشتن خدمات و محصولات انجام می‌دهد با این همه ، مشکلات خاص و سایر عوامل خارجی ممکن است منجر به وقفه در سرویس‌دهی سرورایران گردند.
  • ۲۶- مشترک موافقت می‌نماید سرورایران را برای نتایج این وقفه‌ها مسئول نداند ، سرورایران هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد اضطراری مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی سرورایران تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از اضطراری موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد.تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطراری خواهد بود.
  • رفع مسئولیت
  • ۲۷- سرورایران تمام توان خود را جهت ارائه بهترین سرویس بکار میگیرد و بر روی تمامی سرویس ها حداکثر استاندارد کیفیت را رعایت میکند اما تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی(مانند از دست رفتن اطلاعات و هک شدن سایت و …)‌ مسئول نمی‌باشد، برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممکن است از حالات فوق مستثنی گردد که در همچین شرایطی مسئولیت سرورایران محدود به قانون می‌گردد. کاربران موافقت میکنند که در هیچ شرایطی حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط سرورایران در برابر خسارات احتمالی بیش از مقدار پرداختی شما به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده نگردد.
  • بخش پشتیبانی
  • ۲۸- کاربر متعهد میشود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.
  • ۲۹- تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها از طریق سیستم تیکت پیگیری نمایند .
  • ۳۰- کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.
  • ۳۱- کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.
  • ۳۲- کاربر میباست تا دریافت پاسخ از جانب پشتیبانی منتظر بمانند و از زدن تیکت و یا پاسخ های مکرر خوداری کنند .
  • سیستم مالی
  • ۳۳- دوره های ماهیانه ۳۰ روزه ، سه ماه ۹۰ روزه و دوره های ۶ ماه ۱۸۰ روزه و دوره های سالیانه ۳۶۵ روزه میباشند.
  • ۳۴- تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.
  • ۳۵- جهت تغییر پلن و ارتقا سرویس کاربر میبایست اختلاف قیمت پلان جدید و قدیم را پرداخت کند ، همچین در صورتی که ارتقا انجام شده دارای هزینه دوره ای میباشد ، هزینه به سرویس اصلی اضافه خواهد شد و هزینه دارای دوره مجزا از سرویس جدید نخواهد بود ، بدهی است در صورتی که به پلان پایینتر ( پلانی با هزینه کمتر ) تغییر انجام شود ، هزینه ای به کاربر عودت داده نمیشود .
  • تفسیر شخصی
  • ۳۶- کاربران نمیتوانند بدلیل ارائه یک خدمت در شرکت های مشابه آن را از سرورایران درخواست کنند ، کاربران میتوانند قبل از خرید سرویس با بخش پشتیبانی مشورت لازم را به عمل آورند .
  • حق مالکیت معنوی
  • ۳۷- مشتریان نمی توانند بدون موافقت کتبی ، تمام یا بخشی از متونی را که بر روی وب سایت سرورایران قرار دارد کپی نموده، تکثیر کرده، چاپ مجدد نموده یا به هر شکل دیگر به کار ببرند و نمی توانید از نشان تجاری، علائم و کلاً هر چیز دیگری که حقوق مالکیت معنوی آن برای این سایت ثبت شده است، بدون مجوز کتبی استفاده کنند.
  • موارد فورس ماژور
  • ۳۸- سرورایران هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، محدودیتهای دولتی و تحریم های بین المللی نمی پذیرد. ضمن اینکه سرورایران تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی از قبیل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمی باشد و شما به هنگام ثبت نام و یا سفارش سرویس این تعهد را میدهید که ادعایی در این رابطه نداشته باشید. اما در چنین شرایطی سرورایران تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.
تغییرات قوانین ارائه خدمات سرورایران (Terms of Service)

در حال حاضر تغییری در قوانین انجام نپذیرفته است.





چرا (SIR.ir) سرورایران؟

Image

مانیتورینگ سرویس‌ها

Service Monitoring

کلیه سرویس‌های سرورایران توسط نرم افزارهای مانیتورینگ خودکار به صورت مداوم در حال تست و مانیتور هستند. در صورت بروز اختلال در هر سرویس بلافاصله تیم پشتیبانی از طریق ایمیل و sms مطلع و جهت رفع مشکل دست به کار خواهد شد.

Image

امنیت

Security

از آنجا که امنیت جایگاه و اهمیت ویژه ای در ارائه سرویس های اینترنتی دارد، سرورایران نهایت تلاش خود را در جهت ارائه سرویسی امن و مطمئن می نماید. استفاده از فایروال ها، روترها و و سوئیچ های اختصاصی از جمله اقدامات سرورایران در این زمینه می باشد.

Image

گارانتی بازگشت پول

Moneyback Guarantee

سرورایران برای آسایش خیال شما گارانتی بازگشت پول را در نظر گرفته است. شما می توانید تا 24 ساعت پس از تحویل سرور مجازی خود، چنانچه مشکلی در سرویس ارائه شده مشاهده نمودید، قرارداد را فسخ و پول پرداخت شده را پس بگیرید.

Image

پشتیبانی مناسب

Customer Support

پاسخگویی و برخورد مناسب یکی از اصول اصلی در سرورایران می باشد. شما می توانید به راحتی و 24 ساعته از طریق ایمیل، پرتال پشتیبانی سرورایران و یا در ساعات اداری از طریق تلفن با کارشناسان سرورایران تماس حاصل نمایید. متوسط زمان پاسخگویی به ایمیل ها و تیکت ها حدود یک ساعت می باشد.

Image

مرکزداده معتبر افرانت

Reliable Datacenter

سرورایران دارای مالکیت تمامی سرورهای خود بوده و تمامی سرویس‌های خریداری شده بر روی این سرورها راه اندازی می‌گردد. سرورایران برای جلب رضایت مشتریان حرفه ای خود، سرورها را در مرکزداده خوش نام و معتبر افرانت نگهداری می نماید. در صورت بروز مشکل سخت افزاری، در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان دیتاسنتر مرتفع خواهد شد.

Image

سخت افزار با کیفیت

High Quality Hardware

استفاده از سخت‌افزار مختص سرور، موجب افزایش پایداری و طول عمر سرورها و همچنین كاهش احتمال بروز مشکلات سخت افزاری و قطعی‌های احتمالی سرورهاست. سرورایران از سرورهای قدرتمند HP و Supermicro جهت سرویس دهی استفاده می کند.

Image

مرکز عملیات شبکه - NOC

Image

مرکز عملیات شبکه - NOC

Image

مرکز داده - Data Center

Image

مرکز داده - Data Center

Image

درباره ما

سرورایران (SIR.ir) مفتخر است با میزبانی سرورهای قدرتمند خود در برترین مراکز داده ایران، شرایط پشتیبانی از سرورهای مجازی اختصاصی را فراهم نموده و در این راستا آرامش خاطر فعالان حرفه ای وب فارسی را به ارمغان آورد.

همچنین سرورهای اختصاصی عرضه شده توسط سرورایران، پاسخگوی مخاطبین وسیع (سازمانهای دولتی، ارگان ها،‌ خبرگزاری ها، انجمن های بزرگ، گیم سرورها و دیگر سایت‌های خدمات رسانی) با نیازهای گوناگون خواهد بود.

Direct Admin CentOS
Redhat Enterprise Linux Supermicro
VMware ESXi Windows Server
Mikrotik